Povinně zveřejňované informace
Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky
č. 515/2020 Sb.
1. Oficiální název
Sagapo, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení
Zřizovatel:
Moravskoslezský kraj
Základní účel zřízení: hlavním účelem zřízení organizace je účelové poslání spočívající
v poskytování sociálních služeb podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve
znění pozdějších předpisů, v souladu s rozhodnutím o registraci, jakož i zajišťování
fakultativních činností s poskytováním sociálních služeb souvisejících.
Hlavní činnost: poskytování ambulantních a pobytových sociálních služeb dle zákona č.
108/2006 Sb.
3. Organizační struktura
Seznam organizačních složek
Kontakty
4. Kontaktní spojení
-
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Sagapo, příspěvková organizace
Uhlířská 2069/2, Bruntál, PSČ 792 01
-
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Sagapo, příspěvková organizace
Uhlířská 2069/2, Bruntál, PSČ 792 01
-
4.3 Úřední hodiny
Pondělí |
07:00 |
15:30 |
Úterý |
07:00 |
15:30 |
Středa |
07:00 |
15:30 |
Čtvrtek |
07:00 |
15:30 |
Pátek |
07:00 |
15:30 |
-
4.4 Telefonní čísla
Pevná linka: +420 554 719 525
Mobil: +420 604 239 943
-
4.5 Adresa internetové stránky
www.sagapo.cz
-
4.6 Adresa podatelny
Sagapo, příspěvková organizace
Uhlířská 2069/2, Bruntál, PSČ 792 01
Přehled technických nosičů dat, na kterých přijímáme dokumenty v elektronické podobě: USB flash disk
-
4.7 Elektronická adresa podatelny
Elektronická podatelna: sag%at%po-msk.cz
Další elektronické adresy: info%at%sagapo.cz
-
4.8 Datová schránka
k63k7m7
5. Případné platby lze poukázat
Číslo účtu:
27-5115450207/0100
6. IČO
00846350
7. DIČ
CZ00846350
8. Dokumenty
9. Žádosti o informace
Prostřednictvím elektronické pošty:
sag%at%po-msk.cz
Prostřednictvím datové schránky (IDDS): k63k7m7
Podání písemně na adresu sídla organizace
Poštou: Sagapo, příspěvková organizace, Uhlířská 2069/2, Bruntál, PSČ 792 01
Osobně: v sídle organizace na výše uvedené adrese
10. Příjem podání a podnětů
Osoba určená k přijímání žádosti a vyřizování stížností, podnětů a oznámení:
Pavlína Zdráhalová -
pavlina.zdrahalova@sagapo.cz
Vyřizování žádostí, stížností, oznámení a podnětů provádí ředitel organizace, v případě jeho nepřítomnosti přijímá žádosti o poskytnutí informací zástupce ředitele, tazatel obdrží odpověď / vyjádření k žádosti do 15 dnů od obdržení písemného dotazu, který splňuje všechny náležitosti dle zákona č. 106/1999 Sb. v platném znění, na ústní dotazy osobní nebo telefonické bude odpovězeno ihned, pokud to konkrétní žádost tazatele umožní.
11. Předpisy
-
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
Zákon č. 108/2006 Sb. o sociálních službách
Vyhláška č. 505/2006 Sb., kterou se provádí zákon o sociálních službách
Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
Zákon č. 2/1993 Sb., listina základních práv a svobod
Zákon č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů
Zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví
Zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole
Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
-
11.2 Vydané právní předpisy
12. Úhrady za poskytování informací
-
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
Nebyly stanoveny žádné sazby za poskytnutí informací.
-
12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
13. Licenční smlouvy
-
-
13.2 Výhradní licence
V současné době Sagapo, příspěvková organizace neposkytuje žádné výhradní licence podle §14a odst.4 zákona č. 106/1999Sb.
14. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 SB.
- V roce 2021 nebyly žádné informace požadovány.
- V roce 2022 nebyly žádné informace požadovány.